Ik ben een Virtueel Assistent en dat betekent dat ik op afstand voor je werk. Dit kan eenvoudig administratief werk zijn, het beheren van de mailbox en agenda, het organiseren van vergaderingen en events of het opzetten en beheren van nieuwsbrieven en content voor social media en websites. Daarnaast kan ik ondersteunen bij andere werkzaamheden die nodig zijn.
Een van de voordelen is dat je geen werkruimte voor mij hoeft te reserveren. Ik zorg zelf voor de spullen die ik nodig heb en ik ben niet in vaste dienst, dus je hebt geen extra kosten zoals premies of reiskosten.
De voordelen van een Virtueel Assistent op een rij:
- Een VA neemt jou werk uit handen, waardoor jij verder kunt met andere belangrijke werkzaamheden en je bedrijf kunt laten groeien.
- Je kunt een VA al inzetten voor een paar uur per week/ maand. Alleen de gewerkte uren worden in rekening gebracht.
- Een VA is niet in vaste dienst; dit scheelt in de kosten m.b.t. belastingen, sociale verzekeringen, reiskosten etc.
- Een VA werkt vanaf haar eigen adres waardoor je niet hoeft te investeren in ruimte of apparatuur.
- Het levert dus tijdwinst, rust en geld op.
Hoe werkt het?
Onze eerste afspraak kan zowel telefonisch als in real life zijn. Tijdens dit gesprek inventariseren we wat je nodig hebt en wat ik voor jou kan betekenen. Vervolgens bepalen we hoeveel uur per week of per maand hiervoor ongeveer nodig is. Als de klik er is en ik mag voor je beginnen, ontvang je van mij een opdrachtbevestiging en een verwerkersovereenkomst, zodat ook op juridisch vlak alles netjes geregeld is. Zodra deze goedgekeurd en getekend zijn kan ik voor jou aan de slag.
Tussentijds communiceer ik mijn werkzaamheden altijd met je via telefoon, mail, app of een online kanaal.
Als er tussendoor behoefte zou zijn om face to face contact te hebben, dan is dat uiteraard mogelijk.